söndag 12 december 2010

Igår kväll...

...hade vi en riktigt myspys kväll. Jag och barnen gjorde hemgjord pizza, var och en med sin favorit på. ;)
Jag och Emanuel hade tomat, ost, skinka, feta, färska tomater o ananas...
Will han körde på med tomat ost köttbullar och färska tomater =)
Han smakade faktiskt på pizzan! Han e ju inte jätteimpad av pizza, så han smaskade i sig köttbullarna och dom färska tomaterna . Sen blev det fruktsoppa för hans del =)
Under tiden vi smaskade pizza så såg vi på film och efter en stund drog killarna in på Williams rum och byggde bilbana istället för att sen komma tillbaka och glo på Tv med mammsen. William kom inte i säng förrens fram mot nio! Elliott somnade strax efter det och Mane kom i säng först framåt tolv, halv ett. Men ibland får man vara uppe riktigt sent och ha sin egen tid med sin mamma =)


Vid halv två rasslade det till och en pruppfull Niklas kommer hem ;)
Jisses så fuller han var, just nu sover han sött.
Jag styrde in han i sängen och det enda han sa hela tiden var:
-Åh, hjälp, åh, hjälp...
Jag tror minsann balansen svek en hel del där ;) haha!
Jaja, han hade haft kul iaf och det är väl det som är viktigast, en kul kväll och helskinnad ==)


Summerat kan jag nog säga att det var en lyckad kväll för oss alla!
Vi hade helmysigt och rätt så kul hemma och Niklas hade en kul kväll som blev precis så lyckad han ville så alla blev glada och nöjda. Awesome!


Nu är det dags att se om nån snygging vill följa med mig till Kupolen!


~DTFN~

Inga kommentarer: